Vodič za potraživanja

 

Dragi kupče,

U slučaju kvara na proizvodu koji ste kupili u Oxe.hr internet trgovini postupite na sljedeći način:

1) U slučaju da je u opisu robe naveden jamstveni rok za kvalitetu robe, kupac svoja prava iz jamstva – reklamacije može ostvariti tijekom jamstvenog roka. Ovo također vrijedi ako roba ima rok u kojem se može koristiti.

2) U slučaju da roba ima nedostatak pri primitku, čak i ako se on pokaže tek kasnije, tim nedostatkom se utvrđuje pravo kupca od neispravne izvedbe. Kupac ima pravo ostvariti ovo pravo u roku od 24 mjeseca od primitka robe. To ne utječe na obveze dobavljača prema jamstvu kvalitete.

 

Garantni rok
3) Jamstveni rok za kvalitetu robe počinje teći danom preuzimanja robe od strane kupca.

4) Jamstveni rok naveden je za svaki proizvod u njegovom opisu. Ukoliko za dati proizvod postoji jamstveni list, isti se izdaje na dan prodaje robe. Ako nema jamstvenog lista, porezni dokument služi kao jamstveni list.

5) Jamstvo ne pokriva normalno trošenje i habanje proizvoda (ili njegovih dijelova) uzrokovano uporabom. U tom slučaju, kraći vijek trajanja proizvoda ne može se smatrati nedostatkom i ne može se kao takav reklamirati.

6) Sukladno Građanskom zakoniku, ne daje se jamstvo kupcima koji koriste robu u svrhu poslovanja ili trgovine danim proizvodom. U tom slučaju kupcima su zajamčena prava od neispravnog izvršenja samo u onoj mjeri u kojoj traju obveze proizvođača ili uvoznika robe u Češku Republiku zbog neispravnog izvršenja.

7) U slučaju da kupac tijekom jamstvenog roka otkrije nedostatak na kupljenoj robi, a koji nije uzrokovan njegovom neprikladnom uporabom, već nedostatkom na samom proizvodu, ima pravo reklamirati robu putem postupka reklamacije. .

Prava od neispravne izvedbe
8) priroda nedostatka je neproporcionalna. Ukoliko kupac ne odustane od ugovora ili ne zatraži isporuku nove robe, ima pravo na razuman popust na kupoprodajnu cijenu ili na popravak artikla. Za podnošenje tih zahtjeva koristi se postupak reklamacije, pri čemu je primarna nagodba popravak predmeta.

9) Kupac ima pravo na ostvarivanje prava na nedostatak u trajanju od 24 mjeseca.

 

Žalbeni postupak
10) U slučaju reklamacije, kupac postupa tako da prvo kontaktira dobavljača putem e-maila (objednavky@ricomsecure.cz). U pravilu će u roku od dva radna dana kupcu biti poslana informacija o daljnjem postupku, odnosno adresa ovlaštenog servisa koji je najbliži mjestu prebivališta kupca, odnosno adresa na koju će kupac poslati reklamiranu robu, te obrazac "vodič za reklamirane robe". Slanje ovih dokumenata olakšat će identifikaciju pošiljke i bržu obradu zahtjeva. Pošiljke za koje nije jasno zašto su predane dobavljaču bit će vraćene pošiljatelju.

11) Robu je potrebno poslati u originalnoj ambalaži ili prikladnoj transportnoj ambalaži, jer dobavljač ne odgovara za eventualna mehanička oštećenja prije primitka robe. U slučaju opravdane reklamacije, kupac ima pravo na povrat poštarine u najnižem iznosu potrebnom za sigurnu dostavu (obavezno priložiti dokaz o troškovima ovog prijevoza). U slučaju neovlaštenog prigovora, potrošač nema pravo na naknadu svojih troškova vezanih uz rješavanje prigovora, a ujedno ni dobavljač nema pravo na naknadu troškova nastalih na svojoj strani (osim ako potrošač ima, za npr. ponovio neopravdanu pritužbu, što se već može navesti, da se radi o zlouporabi prava potrošača s njegove strane).

 

Obrada reklamacija
12) Dobavljač ili servis će procijeniti osnovanost reklamacije za nedostatak na robi te će nakon procjene telefonski ili e-mailom obavijestiti kupca o načinu rješavanja reklamacije. Naknadno će kupac biti pozvan da preuzme reklamiranu robu.

13) Prema § 19, stavak 3 Zakona br. 634/1992 Coll., o zaštiti potrošača, rok za rješavanje pritužbi je trideset dana.

14) Sve opravdane reklamacije, kod kojih nedostatak postane očit unutar 30 dana od primitka robe, dobavljač automatski rješava zamjenom robe za novi komad. Ukoliko roba u danom trenutku nije na skladištu, dobavljač se obvezuje naručiti robu u najkraćem mogućem roku ili omogućiti odabir druge robe iste vrijednosti. Za ubrzano rješavanje prigovora u zamjenu za novi artikl u roku od 30 dana od kupnje, reklamirana roba mora biti vraćena u originalnom pakiranju i kompletna (tj. uključujući sav pribor, priručnike itd.). Jamstvo zamjene ne pokriva mehanička oštećenja.


4. Odustanak od ugovora

Pravo kupca na odustanak od ugovora
1) Kupac ima pravo odustati od ugovora u slučaju da dobavljač ne ispunjava ugovorene uvjete isporuke.

2) Kupac koji ne kupuje robu u okviru svoje poslovne ili druge poslovne aktivnosti ima dalje, u skladu sa § 1829 stavak 1 slov. a) Građanskog zakonika, pravo na odustanak od ugovora u roku od 14 dana od primitka robe.

3) Za poštivanje roka za odustanak od kupoprodajnog ugovora dovoljno je poslati odustanak od ugovora prije isteka

 

Oxe.hr

oxe@oxe.hr


Ova web stranica koristi tehnologiju kolačića kako bi osigurala pravilan rad web stranice i poboljšala ponuđene usluge.Uz Vašu suglasnost, koju nam dajete klikom na gumb "Razumijem", pristajete na korištenje kolačića i prijenos podataka o ponašanju web stranice za prikaz ciljanog oglašavanja na društvenim mrežama i reklamnim mrežama na drugim web stranice.Možete detaljnije postaviti personalizaciju i ciljano oglašavanje ili ga isključiti u bilo kojem trenutku.Više informacija o obradi podataka i našim partnerima možete pronaći na ovoj stranici.

Prilagodite postavke